[KUL•] u nastajanju

17.12. – 30.12.2010. @ galerija Dagmar, Krk

Izlažu: Ivan Blažetić, Marin Dlaka, Hana Dutina, Lena Franolić, Igor Gržetić, Srđan Hulak, Nenad Jalšovec, Smiljana Polugić, Maja Radešić, Vedrana Stipić, Vedrana Valenčić, Barbara Zec i Tonči Žužić.
 

[KUL•] u nastajanju likovno je događanje koje se tijekom prosinca održava u galeriji Dagmar s ciljem promocije umjetnika mlađe generacije i stvaranja međugeneracijskog dijaloga s autorima i posjetiocima izložbe Krčki slikari svome gradu koja se održava u susjednoj galeriji Decumanus u isto vrijeme. Drugo izdanje izložbe [KUL•] u nastajanju predstaviti će mlade autore različitih likovnih disciplina, svjetonazora i izražaja.

Ivan Blažetić izlaže svoju viziju koloristične budućnosti sklada sa prirodom kroz scene složene u knjige na razvlačenje. Marin Dlaka izlaže fotografije kojima istražuje svjetlo u pokretu i njegove odbljeske. Hana Dutina u oku kamere zaustavlja kratke intimne trenutke skrivene od javnosti. Lena Franolić izlaže lagane objekte izgrađene igrom linija – istražuje oblike povezivanja i rasta. Igor Gržetić kroz triptih računalnih grafika nastavlja istraživati problematiku fetišizma. Srđan Hulak izlaže fotografiju osamljenog čovječuljka složenog od lego kockica. Nenad Jalšovec izlaže skulpturu – maketu koja neodoljivo podsjeća na kravu lišenu osobnosti – promišlja o vlasništvu i moći nad živim organizmom. Smiljana Polugić potrebu za jednostavnom formom pronalazi u geometrijskom tijelu kugle – suprotstavlja krhku i meku sadru sa čvrstim i bodljikavim čavlima. Maja Radešić izlaže grafiku koja simbolički komentira komunikaciju između različitih generacija. Vedrana Stipić igra se minimalnim impresijama – istražuje harmoniju odnosa koju stvara zajednička igra elemenata na podlozi pak papira. Damjan Šporčić izvlači krhotine razbijenog posuđa iz zemlje i stvara Nove posudice povezujući se sa ljudima koji su nekoć obrađivali zemlju kako bi se prehranili. Vedrana Valenčić promišlja o suvremenoj stvarnosti i njezinim paradoksalnim istinama. Barbara Zec dokumentira ‘međutrenutke’ u kojima prostor privlači pažnju, da bi se odmah zatim vratio svojoj običnosti. Tonči Žužić bilježi suprotstavljene elemente starog grada i njegove nove turističke funkcionalnosti, te minimalnim intervencijama pronađenom komadu korijena udahnjuje novi život.

Lena Franolić

 

Previous